کد خبر: 1227963
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
تحقیر دوباره منچستر و ادامه حضور مرد هلندی
اولین بار در تاریخ باشگاه است که تیم‌شان در یک فصل لیگ ۱۳ بار طعم باخت را چشیده است. از طرفی آمار و ارقام نشان می‌دهد منچستر تاکنون هفت بار با اختلاف چهار گل به رقبا باخته و عجیب‌تر اینکه سه شکست از این هفت شکست در مدت زمان حضور تنهاگ به عنوان سرمربی یونایتد‌ها اتفاق افتاده است (باخت ۷ بر صفر به لیورپول، ۴ بر صفر به برنتفورد و ۴ بر صفر به کریستال‌پالاس)
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: شاگردان اریک تنهاگ یک‌تنه رکورد‌های ناامیدکننده تاریخ باشگاه منچستریونایتد را جابه‌جا کرده‌اند. شیاطین‌سرخ در زمین کریستال‌پالاس با دریافت چهار گل تحقیر شدند و با سقوط به رتبه هشتم جدول، حتی شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز از دست دادند. من‌یونایتد بدترین روز‌های تاریخ خود را سپری می‌کند و بدتر از همه اینکه سرمربی هلندی قصد کناره‌گیری از سمتش را ندارد! دریافت چهار گل از کریستال‌پالاس، تعداد گل‌های خورده این تیم در این فصل (در تمامی رقابت‌ها) را به ۸۱ گل رساند و این تعداد گل خورده در ۴۷ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
همچنین این نوزدهمین بازی بدون پیروزی قرمز‌ها بود و سیزدهمین شکست در لیگ برتر. اولین بار در تاریخ باشگاه است که تیم‌شان در یک فصل لیگ ۱۳ بار طعم باخت را چشیده است. از طرفی آمار و ارقام نشان می‌دهد منچستر تاکنون هفت بار با اختلاف چهار گل به رقبا باخته و عجیب‌تر اینکه سه شکست از این هفت شکست در مدت زمان حضور تنهاگ به عنوان سرمربی یونایتد‌ها اتفاق افتاده است (باخت ۷ بر صفر به لیورپول، ۴ بر صفر به برنتفورد و ۴ بر صفر به کریستال‌پالاس). هنوز یک سال دیگر از مدت قرارداد مرد هلندی با قرمز‌های منچستر باقی مانده و باشگاه در صورت برکناری باید مبلغ هنگفتی را به او غرامت دهد. بااین‌حال هواداران منتظر گرفتن این تصمیم سخت هستند. سرمربی منچستر اصلاً به آینده فکر نمی‌کند. تنهاگ معتقد است همه بازیکنانش در این بازی ضعیف ظاهر شدند: «تا زمانی که منچستریونایتد هستیم باید بهترین نمایش را داشته باشیم. بازیکنان باید بهتر از این ظاهر شوند و تلاش بیشتری کنند. ما مستحق این شکست بودیم، چراکه نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. نباید تنها روی عملکرد یک بازیکن تمرکز کنیم. باید عملکرد همه تیم را در نظر بگیریم. این درست نیست که تنها از یک بازیکن انتقاد کنیم. کل تیم خوب نبودند، به همین خاطر چنین شکستی را تجربه کردیم. احساس ناراحتی و ناامیدی زیادی داریم. این اصلاً بازی نبود که انتظارش را داشتیم. به رقابت و تلاش خود ادامه می‌دهیم. طبیعتاً فعلاً بهترین گزینه برای سرمربیگری هستم. همیشه خودم را مدیون هواداران یونایتد می‌دانم. آن‌ها همواره در کنار ما بوده‌اند. تماشاگران به خوبی می‌دانند که تیم همواره مشکلات زیادی داشته و به همین خاطر باید در کنار هم بود و این مشکلات را پشت سر گذاشت. اصلاً به آینده‌ام فکر نمی‌کنم. وظیفه من این است که تیم را به بهترین شکل آماده رقابت کنم. ما مشکلات زیادی داریم، اما تمرکزم تنها روی بهتر کردن تیم است و فقط به بهتر شدن تیم فکر می‌کنم و اصلاً به آینده خودم با یونایتد فکر نمی‌کنم.» تنها راه منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان شکست منچسترسیتی در فینال جام‌حذفی انگلیس (پنجم خرداد) است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار